جراحی بینی از دید جراحان هنرمند
نوشته شده توسط : دکتر بصام

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از معروف ترین فنون جراحی شناخته شده است و یکی از دلایل آن دخیل بودن استعداد زیبایی شناسی و هنر جراح مورد نظر است . آموزش جراحی پلاستیک بسیار گسترده است و جراحانی که از دانشگاه های فوق العاده آمده اند و مورد تایید هیئت جراحان پلاستیک و عمل زیبایی بینی قرار گرفته اند، بسیار واجد شرایط هستند چرا که بسیار با استعداد بوده و مهارت های زیادی را در این زمینه کسب کرده اند.

جراحی زیبایی بینی یا بهتر است بگوییم هنر جراحی بینی، نیاز به یک مهارت زیبایی شناسی دارد که قابل آموزش نیست و بیشتر در حکم یک استعداد درونی شناخته می شود درست مانند اینکه شما به دانشجویان خود مجسمه سازی و نقاشی آموزش می دهید اما فقط تعداد اندکی از آنها مشهور می شوند و می درخشند و دلیل این امر، وجود همان استعداد ذاتی است که این افراد را به خلق شاهکارهای فوق العاده هدایت می کند.

برای رسیدن به یک شکل بینی طبیعی در عمل جراحی بینی نیز، نیاز به همان استعداد ذاتی است .

فارغ از نوع بینی ، بزرگی ، کوچکی و نوع پوست ، می توان در عمل ترمیمی بینی یک بینی را به خوبی جراحی کرد . بینی همیشه می تواند توسط یک جراحِ خوب بهتر شود و این استعداد ذاتی جراح، به او یک دید کلی می دهد که به همه ی اعضای صورت به منزله یک مجموعه نگاه کند ؛ در نظر گرفتن اندازه سر، شکل جمجمه ، استخوان صورت ، محل چشم ها، لب ها، گوش ها ، محل ابرو ها و گونه ها و در نهایت حالت دادن بینی در عمل زیبایی بینی بین این مجموعه به طوری که هماهنگی ایجاد شود فقط از یک جراح هنرمند و با تجربه بر می آید .

بیماران آگاه باشند که برای رسیدن به نتیجه ی خوب و داشتن یک بینی طبیعی در جراحی زیبایی بینی ، باید از انتخاب جراح بینی خود مطمئن باشید و همچنین مطمئن شوید که پزشک شما قبول دارد که همه ی فنون جراحی قابل تعلیم و آموزش نیست و قسمتی از این فنون به استعداد و هنر جراح بستگی دارد .





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن , جراحی بینی استخوانی , جراحی زیبایی بینی , عمل ترمیمی بینی , عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: